Subject: FW: Pöördumine
From: "Elika Brosman" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Cc: "Merike Saks"
Date: Thu, 28 Mar 2024 09:46:30 +0200

Tere

Annan teada, et alloleva auditi kontaktisikuks MTAs on Elika Brosman.

Head soovides

Elika

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Auditi teatis

Registreerimise kuupäev: 27.03.2024

Registreerimise number: 1.3-4/1524.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.